Χωρίς κατηγορία

Ferrari SF90 Spider, το ισχυρότερο κάμπριο στον κόσμο! (pics & vid)

Το Μαρανέλο για ακόμη μια φορά έκανε το θαύμα του και μας παρουσιάζει ένα πανέμορφο κάμπριο, το οποίο έχει εντυπωσιακά χαρακτηριστικά και του δίνει τον τίτλο του πιο δυνατού αυτοκινήτου χωρίς οροφή! 

Περιττό να αναφέρουμε πόσο ποθητές είναι η Ferrari, ανεξάρτητα αν έχουν οροφή, οκτώ ή δώδεκα κυλίνδρους και ατμοσφαιρικό ή τούρμπο μοτέρ. Τα αυτοκίνητα που βγαίνουν από το Μαρανέλο έχουν μια μοναδική ταυτότητα, καταφέρνουν να θέσουν νέα δεδομένα στις κατηγορίες τους και τώρα με την SF90 Spider, μένουμε με ανοικτό το στόμα. 

Το σύστημα κίνησης του αυτοκινήτου αποτελείται από έναν τούρμπο V8 κινητήρα των 4.0 λίτρων με 780 ίππους, αλλά και από τρεις ηλεκτροκινητήρες. Το συνολικό αποτέλεσμα φτάνει στους 1.000 ίππους και τα 800 Nm ροπή, ενώ η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς. Το σασμάν είναι ένα οκτάρι αυτόματο και μάλιστα, χάρη στην Plug-In Hybrid τεχνολογία μπορεί να κινηθεί για έως και 25 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτροκίνητα! Σε αυτή την περίπτωση η τελική ταχύτητα βρίσκεται στα 135 χλμ./ώρα. Να πούμε ότι η μπαταρία έχει χωρητικότητα 7,9 kWh. 

Οι επιδόσεις, όπως μπορείτε να φανταστείτε, είναι καταιγιστικές. 0-100 χλμ./ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα, 0-200 χλμ./ώρα σε 7 δευτερόλεπτα και 340 χλμ./ώρα τελικής, δίνουν τις απαραίτητες… συστάσεις. Εξωτερικά η μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή το κάνει να ξεχωρίζει αμέσως από τις «κλειστές» εκδόσεις. Η διαδικασία «αποκάλυψης» διαρκεί 14 δευτερόλεπτα, μέχρι η οροφή να αποθηκευτεί στο πίσω μέρος, ενώ η μεγαλύτερη διαφορά με την κουπέ είναι ότι το συνολικό βάρος έχει αυξηθεί κατά 100 κιλά. 

Εσωτερικά, δεν εντοπίζονται διαφοροποιήσεις. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο 16 ιντσών εντυπωσιάζει το μάτι, τα μπάκετ καθίσματα συγκρατούν τα σώματα των επιβατών με μαεστρία και αμέσως παρατηρούμε τα τεράστια paddles για τη χειροκίνητη αλλαγή των σχέσεων πίσω από το τιμόνι. Τέλος να αναφέρουμε ότι η SF90 Spider, η κάμπριο έκδοση δηλαδή, έχει ταχύτερο χρόνο κατά 0,2 δευτερόλεπτα από τη La Ferrari στην πίστα της Ferrari (Fiorano). Στην αγορά θα διατεθεί από το δεύτερο μισό του 2021 και στην Ιταλία θα κοστίζει κάτι λιγότερο από μισό εκατομμύριο ευρώ (περίπου 480.000€).

Related posts

Πρώτη φορά η Ελλάδα στις αγορές με 15ετές ομόλογο & επιτόκιο κάτω από του 2%

4press

Απίστευτη δήλωση βουλευτή της ΝΔ: «Η μίζα είναι στα καθήκοντα του Υπουργού» (vid)

4press

Καθηγητής Ιωαννίδης: «Το lockdown είναι τυφλή λύση με πολλές αρνητικές συνέπειες»

4press