Auto News

Δοκιμή Toyota Corolla 1.2T: Ξεχωρίζει!

Στην εισαγωγική της έκδοση η Corolla μόνο βασική δεν μοιάζει για την κατηγορία της

βασική έκδοση από 17.600 €

δοκιμάζουμε την έκδοση1.2 STYLE – 21.670 €Δες εδώ όλες τις εκδόσεις

Ισχύς116

PSΡοπή185 Nm

Επιτάχυνση 0-100 km/h9,3 sec

Μέση κατανάλωση5,2 lt/100km

Εκπομπές CO2119 gr/km

με μια ματιά

Η μοναδική μη-υβριδική έκδοση στη γκάμα της Toyota Corolla διακατέχεται από τις αρετές της νεότερης γενιάς του ιαπωνικού χάτσμπακ, συνδυάζοντας τα προτερήματα ενός αποδοτικού βενζινοκινητήρα, την ώρα που τοποθετείται στη βάση της γκάμας. 


Ίσως το πιο αναγνωρίσιμο και αναμφίβολα το πιο πετυχημένο εμπορικά μοντέλο είναι η Toyota Corolla που μετράει περισσότερο από πέντε δεκαετίες ζωής, ξεπερνώντας τα 50 εκατομμύρια πωλήσεις. Πέρασε από μια… κρίση μέσης ηλικίας, όπου η ιαπωνική εταιρεία επιχείρησε να της αλλάξει και όνομα (βλέπε Auris) αλλά σύντομα και έγκαιρα κατάλαβε ότι κάτι τέτοιο είναι μάταιο.

Η Corolla επέστρεψε για να μείνει και αυτή τη φορά πιο δυναμική από ποτέ, όπως μαρτυρά και η αισθητική της. Ίσως είναι η πρώτη φορά που πρωταγωνιστεί με τη σχεδίασή της, δείχνοντας μια άλλη προσέγγιση, πιο δυναμική, πιο μοντέρνα και γιατί όχι… πιο νεανική. Διεκδικεί μερίδιο από τις μικρότερες ηλικιακά ομάδες, σε μια προσπάθεια να δώσει φρεσκάδα στο όνομά της και φυσικά να αυξήσει ακόμα περισσότερο το ήδη υψηλό μερίδιο της στην αγορά.

Ωστόσο δεν μένει μόνο στο “φαίνεσθαι”, αφού σε αυτή τη γενιά εστιάζει και στην ουσία, όπως αυτή αποτυπώνεται στην οδηγική απόλαυση. Πατά σε μια “ευέλικτη” πλατφόρμα που χρησιμοποιείται στο C-HR και στο Prius, που της χαρίζει μεγαλύτερες διαστάσεις από το Auris που αντικαθιστά, αλλά και σημαντικά καλύτερη αντοχή στη στρέψη, που την κάνει πιο στιβαρή και κατά συνέπεια πιο άμεση στις αντιδράσεις της.

Από τη βασική της ακόμα έκδοση, η νέα Corolla ξεχωρίζει στο δρόμο, χωρίς ωστόσο να φιλοδοξεί να μπει σε ξένα χωράφια. Ακολουθεί τα πρότυπα της φίρμας, που θέλουν την άνεση ψηλά και την ευκολία στη χρήση ακόμα ψηλότερα, προσφέροντας ένα αποτέλεσμα απόλυτα φιλικό στον χρήστη, που θα απολαμβάνει σε καθημερινή βάση.

Μια αρμονική σύνθεση από καμπύλες και ευθείες, με όμορφες λεπτομέρειες προσφέρουν ένα αποτέλεσμα που αναμφίβολα κερδίζει το ενδιαφέρον. Όχι μόνο δεν περνάει απαρατήρητη η νέα Corolla, αλλά καταφέρνει να συγκεντρώνει σαν μαγνήτης τα βλέμματα πάνω της. Η νέα μάσκα, με τη μεγάλη εισαγωγή αέρα, τα λεπτά φωτιστικά σώματα LED που συνδυάζονται με προβολείς ομίχλης που βρίσκουμε χαμηλά τοποθετημένους συναντούν το μυώδες καπό και συνθέτουν μια όψη ξεχωριστή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΤΗΣ ΔΙΛΙΤΡΗΣ ΥΒΡΙΔΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΤΗΣ TOYOTA COROLLA

Στο πλάι, η γραμμή που διατρέχει το αμάξωμα ανασηκώνεται για να δημιουργήσει μια πιο κουπέ αισθητική, ενώ στο πίσω μέρος οι καμπύλες πρωταγωνιστούν. Τα φωτιστικά σώματα αγκαλιάζουν τόσο το φτερό, όσο και τον προφυλακτήρα, ενώ… μπαίνουν και στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Επιπλέον, οι εκδόσεις με τις διχρωμίες δίνουν ακόμα πιο φρέσκια και νεανική εικόνα στο μοντέλο.

Ανάλογα, μοντέρνα και ποιοτική είναι η εικόνα στο εσωτερικό της νέας Corolla. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή είναι μαλακά στην υφή και όμορφα στο μάτι. Η πλούσια τεχνολογία δεν επηρεάζει την εργονομία, αφού οι Ιάπωνες φρόντισαν με φυσικά πλήκτρα στην οθόνη 8’’ να δώσουν λύση. Οι χώροι δεν είναι κορυφαίοι, αλλά επαρκούν για τέσσερα άτομα και 361 lt αποσκευών.

γλυκά
  • Σχεδίαση
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Άνεση
  • Ποιότητα κύλισης
  • Οδική συμπεριφορά
  • Κατανάλωση
ξυνά
  • Χώροι πίσω επιβατών

Κάτω από το καπό της νέας Corolla στη βασική της έκδοση βρίσκεται ένας μικρός τούρμπο 1.200άρης κινητήρας. Αποδίδει 116 ίππους και 185 Nm ροπής και με τη βοήθεια διπλού χρονισμού βαλβίδων δίνει έμφαση στην οικονομία. Κάτι που μπορείς να διαπιστώσεις από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα. Εύκολα μένει πέριξ των 6 lt/100 km και δύσκολα θα ανέβει ψηλά.

Το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με την αραιή κλιμάκωση φροντίζει γι’ αυτό. Το τελευταίο διακρίνεται για τη σφιχτή του αίσθηση και την ακρίβεια που προσφέρει στις αλλαγές. Το ίδιο δεν θα λέγαμε για το τιμόνι, το οποίο φροντίζει να κρατά μακριά από τα χέρια του οδηγού κάθε είδους κακοτεχνία, στέλνοντας φιλτραρισμένες όλες τις πληροφορίες σε βάρος της αίσθησης. Δεν στερείται ακρίβειας, αλλά μοιάζει να μην συνδέεται με το καλοδουλεμένο πλαίσιο, που δείχνει ικανό για πολλά.

Πέρα από την άνεση που προσφέρει η ανάρτηση, αποδεικνύεται και αποτελεσματική υπό πίεση. Οι πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω σπανίζουν τα τελευταία χρόνια στην κατηγορία και εδώ στην Corolla φαίνεται να κάνουν τη διαφορά. Εν γένει η συμπεριφορά χαρακτηρίζεται ευχάριστη με το αυτοκίνητο να είναι σε κάθε περίπτωση να αποτελεί έναν καλό… σύντροφο.

συμπέρασμα

Μπορεί να είναι η έκδοση με τον μικρότερο κινητήρα και τη χαμηλότερη ισχύ, αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι η εισαγωγική έκδοση της Corolla εξακολουθεί να διατηρεί όλα τα προτερήματα της νεότερης γενιάς του ιαπωνικού μοντέλου. Η θελκτική σχεδίαση της νεότερης γενιάς την καθιστά ξεχωριστή, ενώ δεδομένη είναι η ποιότητα κατασκευής. Ο 1.200άρης κινητήρας ταιριάζει στην Corolla και ενισχύει τον πολιτισμένο χαρακτήρα της, όντας αποδοτικός και με χαμηλή κατανάλωση.

Related posts

Νέο Ford F150 Raptor: Σαν τρελό (ημι)φορτηγό! (pics & vid)

4press

Ξεκίνησαν οι πωλήσεις του νέου Audi Q2 από 22.350 ευρώ

4press

Aυτό είναι το νέο Toyota C-HR GR! Πόσο κοστίζει στη χώρα μας;

4press