Auto News

Η Ferrari θα «ράβεται» από εδώ και εμπρός στην Armani

Εκτός από επιδόσεις και αγωνιστική φιλοσοφία, η Ferrari πρεσβεύει κύρος, πολυτέλεια και έναν ολόκληρο τρόπο ζωής, οπότε είναι φυσιολογικός ο δεσμόες της με τον ιταλικό οίκο παραγωγής κορυφαίων ρούχων.

Η Armani με τη Ferrari, έχουν αρκετά κοινά στοιχεία. Οι δύο φίρμες κατάγονται από την Ιταλία, βρίσκονται ανάμεσα στους κορυφαίους κατασκευαστές στον τομέα τους, έχουν τρομερή αναγνωρισιμότητα και προβάλουν μια κομψή, στιλάτη και πολυτελή ιδεολογία. Τι πιο λογικό, λοιπόν, από το να συνεργαστούν! Η κίνηση αυτή θα προσφέρει πολλαπλά οφέλη και στις δύο μεριές και αναμένεται να τονώσει το image και των δύο.

Συγκεκριμένα, θα δημιουργηθεί μια νέα κολεξιόν που θα λανσαριστεί στην αγορά και θα κληθεί να αντιμετωπίσει αντίστοιχες σε αντίστοιχες της Porsche, της McLaren, της Lamborghini κλπ. Μπορούμε εύκολα να καταλάβουμε ότι οι τιμές δεν θα είναι… προσιτές και ότι για να αποκτήσει κάποιος ένα προϊόν της σειράς θα πρέπει να πληρώσει αδρά, όμως έχει γίνει ξεκάθαρο από τις δύο μάρκες ότι στοχεύουν σε ένα κοινό,  που ήδη έχει, είχε ή σκοπεύει να αποκτήσει μια Ferrari. Μιλάμε συνεπώς για άτομα, για τα οποία η κατάθεση ενός ποσού γύρω στα 1.000€ για ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου, δεν αποτελεί και τόσο τρομερή υπόθεση. Η βιομηχανία ρούχων και αξεσουάρ σε αυτή την κατηγορία τιμής είναι μια συνεχώς αυξανόμενη μετοχή που αναπτύσσεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια και η Ferrari, με ένα τόσο δυνατό και αναγνωρίσιμο brand δεν θα μπορούσε να μην διεκδικήσει το μερίδιό της από την πίτα. Προφανώς με συνεργάτη την Armani, τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο εύκολα, αλλά και ποιοτικά, αφού οποιοδήποτε ρούχο ή αξεσουάρ έχει επάνω την ετικέτα του ιταλικού οίκου, αποτελεί ένα προϊόν με απαράμιλλη προσοχή στη λεπτομέρεια. Προφανώς, η συγκεκριμένη κολεξιόν θα τοποθετηθεί στο υψηλότερο σκαλοπάτι της τιμολογιακής κλίμακας του οίκου. Ήδη στα άμεσα σχέδια των δύο συνεταίρων περιλαμβάνεται η δημιουργία ενός ξεχωριστού χώρου όπου θα εκτίθεται η κολεξιόν, στα μεγάλα καταστήματα της Armani τόσο στις πόλεις ανά τον κόσμο, όσο και σε ορισμένα αεροδρόμια, ενώ δεν χρειάζεται να αναφέρουμε ότι στο άμεσο πλάνο τους προβλέπεται το προμοτάρισμα μέσω της ίδιας της Ferrari. Δεν υπάρχουν για την ώρα περισσότερες λεπτομέρειες πάνω στο τελευταίο κομμάτι, ωστόσο δεν θα μας προκαλέσει εντύπωση αν δούμε καμπάνιες στις οποίες θα πρωταγωνιστούν τα πιο αναγνωρίσιμα πρόσωπα που έχει να επιδείξει η Ferrari, όπως είναι αυτό του Σεμπάστιαν Φέτελ ή του Σαρλ Λεκλέρ για παράδειγμα.

Related posts

H Hyundai «αγριεύει» το Tucson (pics & vid)

4press

Γνωρίζεις ότι η Ford σου εξασφαλίζει ότι αύριο θα έχεις να πίνεις νερό; Με τις πρακτικές που ακολουθεί, έχει εξοικονομήσει 39,4 δισεκατομμύρια λίτρα νερό και βραβεύθηκε γι’αυτό

4press

Eλαβαν το Νόμπελ χημείας του 2019 χάρη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

4press