Auto News

Το νέο S8 είναι ο πολυτελέστερος πύραυλος της Audi (pics)

570 ίπποι και παράλληλα, τόνοι πολυτέλειας, συνθέτουν την κορυφαία έκδοση της λιμουζίνας της Audi με το όνομα S8. 

Η παράδοση στην γκάμα του A8 θέλει μια έκδοση S8 στην κορυφή και η Audi μας την παρουσιάζει, δύο χρόνια μετά την κυκλοφορία της σημερινής γενιάς. Εφοδιάζεται με έναν V8 κινητήρα των 4.0 λίτρων, με δύο τούρμπο και 570 ίππους, μαζί με 800 Nm ροπής. 

Υιοθετεί ήπια υβριδική τεχνολογία των 48V, σύστημα Start Stop και πολλά ακόμη, για να συγκρατηθούν οι ρύποι όσο το δυνατόν χαμηλότερα και η κίνηση περνά στην άσφαλτο μέσω και των τεσσάρων τροχών, από το σύστημα τετρακίνησης Quattro της Audi. 

Στην προκειμένη περίπτωση, στον πίσω άξονα έχει τοποθετηθεί ένα σπορ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, αλλά και τετραδιεύθυνση που δίνει κάποιες μοίρες στους πίσω τροχούς και βοηθά στην ευελιξία, όταν η ταχύτητα είναι χαμηλή και στη σταθερότητα, όταν η ταχύτητα είναι υψηλή. 

Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε στάνταρ ή κεραμικά φρένα, όμως στάνταρ είναι η σπορ ενεργή ανάρτηση που κάνει «μαγικά» στο S8. Στην σπορ ρύθμιση, εκμηδενίζει το body roll στις στροφές και επιτρέπει μόλις 2,5 μοίρες κλίση, ενώ στην επιλογή Comfort από το Audi Drive Select έχει πιο ήπια ρύθμιση και επιτρέπει body roll έως 5 μοίρες, μαζί με σαφώς περισσότερη άνεση. 

Βέβαια, υπάρχουν κι άλλα προγράμματα διαθέσιμα, μαζί με το παραμετροποιήσιμο Individual και πραγματικά εντυπωσιακή είναι η λειτουργία «προετοιμασίας» που διαθέτει η ανάρτηση. Πιο συγκεκριμένα, μια κάμερα σαρώνει το δρόμο με αποτέλεσμα κάθε τροχός να έχει διαφορετική απόσβεση, αν πρόκειται να πέσει σε λακκούβα και η ανάρτηση τον σηκώνει ελαφρώς για μέγιστη άνεση και ελάχιστα κοπανήματα. 

Τώρα, στα της εμφάνισης, τηρείται ο «κώδικας S» της Audi με πολύ διακριτικό παρουσιαστικό που μετά βίας ξεχωρίζει από ένα A8 με πακέτο S Line. Μάλιστα στην περίπτωση του S8 μιλάμε για ακόμη πιο διακριτική εμφάνιση, συγκριτικά με τα υπόλοιπα S μοντέλα και ο πιο παρατηρητικός, θα προσέξει τους ελαφρώς ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με πιο επιθετική σχεδίαση, τις μεγάλες ζάντες αλουμινίου, αλλά και τις τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης, ενώ τα σήματα S8 θα τον «επιβεβαιώσουν». Στο εσωτερικό δεν θα μπορούσε να είναι τίποτα λιγότερο από την «κορυφαία έκδοση του A8» τόσο σε επίπεδο δυνατοτήτων, όσο και σε επίπεδο τιμής. Συνεπώς είναι… αλλού σε τεχνολογία, πολυτέλεια και άνεση χώρων. 

Related posts

7 στατιστικά του Μαρκ Μάρκεθ που προκαλούν ζαλάδες!

4press

Οδηγούμε στην Αττική το υβριδικό Mitsubishi Outlander PHEV

4press

H Hyundai «αγριεύει» το Tucson (pics & vid)

4press