Auto News

Hyundai i10, το απόλυτο πολυεργαλείο!

Το μικρότερο μοντέλο της Hyundai είναι ένα πολυτάλαντο αυτοκίνητο, που εκτελεί άριστα τις αστικές του υποχρεώσεις, αν και δεν διστάζει να ανταποκριθεί και σε άλλες προκλήσεις.  

Τα μικρά αυτοκίνητα θεωρούνται βάλσαμο για τις μετακινήσεις εντός πόλης λόγω των μαζεμένων τους διαστάσεων και των οικονομικών κινητήρων τους, ενώ είναι ιδιαίτερα δημοφιλή και εξαιτίας της χαμηλής τιμής αγοράς τους. Το Hyundai i10 όμως συγκεντρώνει ακόμη περισσότερα θετικά χαρακτηριστικά! Πρόκειται για το βασικό μοντέλο της Hyundai, όμως διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής του, την αξιοπρεπή μετακίνηση έως και τεσσάρων ενηλίκων επιβατών, τον κορυφαίο χώρο αποσκευών των 252 λίτρων (για τα δεδομένα της μικρής κατηγορίας), την όμορφη καμπίνα με τις πολλές και πρακτικές θήκες, αλλά και το τεχνολογικό του υπόβαθρο.
 
Ειδικά στην έκδοση με τον κινητήρα των 1.2 λίτρων που είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε, αποτελεί μία από τις πιο ολοκληρωμένες λύσεις μεταξύ των μοντέλων πόλης και αυτό καθρεφτίζεται και στην επιτυχημένη πορεία του στην ελληνική αγορά. Ο τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας αποδίδει 87 ίππους, που κινούν σε συνδυασμό με την ικανοποιητική ροπή στρέψης των 121 Nm με άνεση το κορεάτικο μίνι, στο οποίο η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου σασμάν πέντε σχέσεων. Οι επιδόσεις του κρίνονται ως απόλυτα αξιοπρεπείς και σύμφωνα με τη Hyundai, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 12,1 δευτερόλεπτα, που κρίνονται υπερεπαρκή για τις ανάγκες κίνησης στο αστικό περιβάλλον.
 
Η τελική ταχύτητα του i10 αγγίζει τα 175 χλμ./ώρα και η μέση κατανάλωση βρίσκεται σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις στα 5,5 λίτρα ανά 100 χλμ. Στην πράξη μια ρεαλιστική κατανάλωση σε φυσιολογικές συνθήκες είναι κάπου στα 6,5 λίτρα, δηλαδή όχι και η καλύτερη στην κατηγορία, αλλά ούτε και υπερβολική, αν συνυπολογίσουμε και τις πολύ καλές επιδόσεις που προσφέρει στον οδηγό. Επίσης να τονίσουμε την πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα, που δεν ενοχλεί με τον ήχο ή τις δονήσεις του, κάτι που δεν είναι αυτονόητο για τα περισσότερα μίνι, καθώς κυριαρχούν τα τρικύλινδρα και όχι τόσο αθόρυβα μοτέρ.
 
Στο δρόμο το Hyundai i10 αποδείχθηκε πολύ ευχάριστο και εκτιμήσαμε την ευελιξία του, αλλά και την άνεση ακόμη και σε οδοστρώματα με κακοτεχνίες. Όταν ανεβαίνει η ταχύτητά του, τότε σε κερδίζει και με τη σταθερότητά του, που παραπέμπει σε μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας και συμβάλλει στην καλή εικόνα του κορεάτικου μίνι στον δρόμο! Το Hyundai i10 διαθέτει ελαφρύ μεν, αλλά ακριβές τιμόνι με σωστή αίσθηση, έναν σαφή επιλογέα ταχυτήτων και ανθεκτικά φρένα με δισκόφρενα και στους τέσσερις τροχούς για την αποτελεσματική επιβράδυνσή του.
 
Παράλληλα, όσο το οδηγείς μέσα στην πόλη έρχεται στην επιφάνεια για ακόμη μια φορά η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού, αφού τίποτα δεν τρίζει και γενικότερα σου δίνει μια συμπαγή αίσθηση οπουδήποτε κινηθείς. Γενικότερα το Hyundai i10 ξεφεύγει από τα δεδομένα της κατηγορίας του όχι μόνο σε αίσθηση αλλά και σε ουσία. Είναι ένα «πραγματικό» αυτοκίνητο με…

Related posts

Γιαγιά «φρενάρει» τους παραβάτες οδηγούς με πιστολάκι μαλλιών

4press

Νέο Audi Q3. Έρωτας με την πρώτη ματιά

4press

Δωρέαν διόδια, πάρκινγκ και χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας – Το σχέδιο του ΥΠΕΝ για τα ηλεκτροκίνητα ΙΧ

4press

Leave a Comment