Προπόνηση με ισορροπία (balance). Νέα τάση στο χώρο της γυμναστικής που βασίζεται στις φυσικές κινήσεις που κάνει το σώμα μας.

Με την μέθοδο αυτή ενεργοποιείς ταυτόχρονα πολλές μυικές ομάδες με αποτέλεσμα την όλο και αυξημένη καύση θερμίδων, τη μυική ενδυνάμωση αλλά και τη βελτίωση της δύναμης και ισορροπίας.

Μικρή και εύχρηστη καλύπτει ένα αρκετά μεγάλο ασκησιολόγιο για όλο το σώμα. Αρκετά ευχάριστη αφού μπορεί να γίνει και σε παιγνιώδη μορφή.

Προσθέτοντας αντίσταση ή υποστήριξη δίνει καλύτερα αποτελέσματα, ενώ συγχρόνως βοηθά στη σωστή εκτέλεση της άσκησης χωρίς να επιβαρύνει τις αρθρώσεις.

Οι δυνατότητές της είναι πολλές δυναμώνοντας τη σπονδυλική στήλη, προστατεύοντας τη μέση, ισορροπία στο σώμα, κινητικότητα και ευλυγισία.

 

Στο BOSU και οι δύο πλευρές είναι σε χρήση.

Η επίπεδη επιφάνεια  βοηθάει στην εκτέλεση κλασσικών ασκήσεων (κοιλιακών, χέρια, πόδια, push ups) ενώ η κοίλη δίνει τη δυνατότητα για ασκήσεις ισορροπίας ενεργοποιώντας ταυτόχρονα πολλές μυικές ομάδες, κυρίως τους σταθεροποιητές μυς του κορμού, διατηρώντας τον έλεγχο και την ισορροπία του.   

 

Μπορεί από μόνο του να στηρίξει ολόκληρη προπόνηση βελτιώνοντας την αερόβια ικανότητα, την μυική ενδυνάμωση, την κιναισθησία (ικανότητα να νοιώθουμε την κίνηση και αντίσταση), την ιδιοδεκτικότητα (ικανότητα του κεντρικού νευρικού συστήματος να συντονίζει τα διάφορα τμήματα του σώματος μεταξύ τους) και την ορθοσωμία.  

 

Δώρα Λουκοδήμου

γυμνάστρια

πηγη: bodyandaction.blogspot

ΚΑΦΕ - ΦΑΓΗΤΟ

Επικοινωνία

Στοιχεία επικοινωνίας

 email: adimagnisali@gmail.com 

τηλ: 2610-329440

JSN Megazine template designed by JoomlaShine.com