Τεχνολογία & Επιστήμη

Στα «χωράφια» των σούπερ μάρκετ μπαίνει η Wolt με την νέα υπηρεσία Wolt Market

Εγκαίνια στη νέα υπηρεσία Wolt Market κάνει σήμερα η Wolt υποσχόμενη να τροφοδοτεί τους καταναλωτές πελάτες της και με τα ψώνια της εβδομάδας πέρα από τo delivery γευμάτων που παρείχε μέχρι χθες σε συνεργασία με εστιατόρια και ταχυφαγεία. 

Σε λιγότερο από 3 μήνες από την ίδρυση της Wolt Market Greece, η φινλαδική startup κάνει την είσοδό της στην αγορά της λιανικής, συνεχίζοντας την ανάπτυξή της εντός Ελληνικών συνόρων.

Το μοντέλο που θα ακολουθήσει η Wolt δεν προβλέπει μέχρι στιγμής, συνεργασία με κάποια μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ. Όπως διευκρινίζεται η εταιρεία έχει αναπτύξει ένα δίκτυο dark store καταστημάτων τα οποία συνδυαστικά με την τεχνολογική υπεροχή της εφαρμογής στη δρομολόγηση των παραγγελιών και το μεγάλο δίκτυο συνεργατών διανομής που έχει αναπτύξει, θα μπορεί να παραδίδει τα ψώνια της εβδομάδας 7 ημέρες την εβδομάδα και εξυπηρετώντας έως και τα μεσάνυχτα.

Η υπηρεσία θα είναι εξαρχής διαθέσιμη σε συγκεκριμένες περιοχές της Αθήνας και σταδιακά θα επεκταθεί σε όλο το λεκανοπέδιο Αττικής. Αναλυτικότερα οι περιοχές που εξυπηρετούνται από σήμερα είναι : Αγ. Δημήτριος, Αγ. Νικόλαος, Αγ. Παντελεήμονας, Αιγάλεω, Ακρόπολη, Άλιμος, Αμπελόκηποι, Βύρωνας, Γκάζι, Δάφνη, Ζωγράφου, Ηλιούπολη, Κ. Πατήσια, Καισαριανή, Καλαμάκι, Καλλιθέα, Καρέας, Κολωνάκι, Κυψέλη, Μοναστηράκι, Μοσχάτο, Ν. Σμύρνη, Νέος Κόσμος, Ομόνοια,  Π. Φάληρο, Πετράλωνα, Ρέντη, Σεπόλια, Σύνταγμα, Ταύρος,  Ψυρρή.

Τα ηλεκτρονικά ράφια της Wolt περιλαμβάνουν μια ευρεία γκάμα προϊόντων από 2000 κωδικούς, που καλύπτει πολλές από τις ανάγκες της εβδομάδας όπως: τρόφιμα, φρέσκα φρούτα και λαχανικά προς ζύγιση, συσκευασμένα προϊόντα όπως τυριά, αλλαντικά και κρέας, αλλά και είδη προσωπικής υγιεινής, καθαριστικά, χαρτικά και πολλά ακόμα.

Μέσω της εφαρμογής θα υπάρχει δυνατότητα για livetracking παραγγελίας αλλά και η δυνατότητα προγραμματισμού της παράδοσης αυτής.

Αξίζει να τονιστεί ότι η Ελλάδα θα είναι η πρώτη χώρα εκτός Φινλανδίας που η Wolt εφαρμόζει αυτό το μοντέλο, και στόχος είναι η ελληνική αγορά  να αποτελέσει οδηγό για την περαιτέρω ανάπτυξη του Wolt Μarket σε άλλες χώρες.

«Με το Wolt Market, αξιοποιήσαμε την τεχνολογία και την εμπειρία της Wolt για να δημιουργήσουμε μια νέα κατηγορία market. Δίνουμε τη δυνατότητα στους πελάτες μας να έχουν όλα τα ψώνια της εβδομάδας μέσα σε λίγα λεπτά στην πόρτα τους ή -αν προτιμούν- να προγραμματίσουν να τα παραλάβουν την ώρα και τη μέρα που τους εξυπηρετεί. Στόχος μας είναι οι πελάτες μας να παίρνουν τα ψώνια τους εύκολα και γρήγορα και να μην ανησυχούν αν θα ξοδέψουν πολύ χρόνο στο σουπερμάρκετ ή αν θα το προλάβουν ανοιχτό. Συνεχίζουμε δυναμικά την ανάπτυξή μας και είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι γιατί ανοίγουμε νέους δρόμους όχι μόνο για τη Wolt στην Ελλάδα, αλλά και για τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης για τις οποίες γινόμαστε ο οδηγός στη συγκεκριμένη δραστηριότητα» ανέφερε σχετικά ο κ. Δημήτρης Καρέλος, Γενικός Διευθυντής της Wolt για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα. 

Related posts

“Ο κορωνοϊός δεν θα μας απασχολεί σε έναν χρόνο”

4press

Τα κρασιά της Αχαΐας και της Ηλείας ξεκινούν το ταξίδι τους στην Ασία

4press

Εντυπωσιακό: Ένας ποταμός επάνω σε έναν… ποταμό! (φωτο)

4press