Υγεία & Fitness

Συμβουλές για να γλιτώσετε θερμίδες στο σαρακοστιανό τραπέζι

Από θρεπτικής απόψεως, με μια πρώτη ματιά ένα σαρακοστιανό τραπέζι είναι άκρως  υγιεινό και θρεπτικό.Πλούσιο σε πολυακόρεστα λιπαρά, υδατοδιαλυτές βιταμίνες, πολλές φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά.

Ωστόσο, χρειάζεται να προσέξουμε λίγο παραπάνω καθώς, αν το παρακάνουμε, το τραπέζι της Κ. Δευτέρας μπορεί να μας δώσει πολλές θερμίδες και αν είμαστε σε δίαιτα, να μας βγάλει εντελώς από τον προγραμματισμό μας .

Ας στρώσουμε λοιπόν νοητά τραπέζι Κ. Δευτέρας, για να δούμε πόσες θερμίδες μπορεί να πάρουμε, αλλά και να γλιτώσουμε ορισμένες.Ένα τυπικό πρωινό με μία φέτα λαγάνα, λίγες ελιές και ένα μικρό κομμάτι χαλβά μπορεί να φτάσει μέχρι και τις 500 θερμίδες.

Για το μεσημέρι λίγα τηγανιτά καλαμαράκια με πατάτες τηγανιτές,1 φέτα λαγάνα με ταραμοσαλάτα, 2 – 3 ντολμαδάκια, λίγο τουρσί και 1 μικρό κομμάτι χαλβά αρκούν για να σας φορτώσουν με περίπου άλλες 1300 θερμίδες.

Για το λόγο αυτό ακολουθείστε τις παρακάτω συμβουλές και γλιτώστε θερμίδες, σώζοντας την παρτίδα:– Βάλτε λιγότερο ή και καθόλου λάδι στην ταραμοσαλάτα

– Προτιμήστε ψητά αντί για τηγανιτά θαλασσινά

– Προτιμήστε χαλβά με βανίλια αντί σοκολάτα και κατά προτίμηση πρωί

– Προσέξτε την ποσότητα στις ελιές– Φάτε μόνο μία φέτα λαγάνα

– Σερβίρετε στο πιάτο σας και μην τσιμπάτε με το χέρι

– Αν φάτε λαγάνα, μην το παρακάνετε και με άλλες πηγές αμύλου όπως οι γίγαντες ή τα ντολμαδάκια

Related posts

Ο διαιτολόγος- διατροφολόγος Δημήτρης Γρηγοράκης στο Discover στην Πάτρα

4press

Πήγαμε στο γυμναστήριο Ευεξία και δοκιμάσε 4 αποτελεσματικά προγράμματα γυμναστικής αλλα και το μοναδικο Thai Massage

4press

39 Θάνατοι από επιπλοκές της γρίπης

4press

Leave a Comment