Χωρίς κατηγορία

Ρωσία: Τα κινέζικα πολυτελή μοντέλα γίνονται ανάρπαστα μετά το τέλος των BMW, Ferrari και Mercedes

Στα κινεζικής προέλευσης πολυτελή αυτοκίνητα στρέφεται η ρωσική ελίτ, μετά την απομάκρυνση των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών από τη χώρα, εξαιτίας της εισβολής στην Ουκρανία.

Την ώρα που οι Δυτικοί ωθούν τη Ρωσία στην οικονομική απομόνωση, εξαιτίας της εισβολής στην Ουκρανία, οι Κινέζοι δείχνουν αποφασισμένοι να δώσουν το “φιλί της ζωής” στη χώρα του Βλαντιμίρ Πούτιν.

Εμπάργκο στον Ρώσο εισβολέα έχουν κηρύξει και οι αυτοκινητοβιομηχανίες (διαβάστε περισσότερα εδώ), με ένα πλήθος αυτών να ανακοινώνουν τον τερματισμό δραστηριοποίησής τους στη χώρα, μεταξύ των οποίων και ορισμένες εταιρείες κατασκευής πολυτελών μοντέλων, όπως οι Ferrari και Lamborghini.

Πρόκειται για ένα ηχηρό χτύπημα για τους εύπορους Ρώσους φίλους της γρήγορης οδήγησης, οι οποίοι έχουν αρχίζει ήδη να αναζητούν εναλλακτικές που φέρουν την υπογραφή κινεζικών κατασκευαστών.

hongqi e-hs9 kina rosia

Ο μεγάλος αστέρας της κινεζικής αυτοκινητικής σκηνής δεν είναι άλλος από το ηλεκτρικό crossover Hongqi E-HS9 που ήδη σταδιοδρομεί στη Μόσχα με την τιμή του να φτάνει τα 161.500 ευρώ. Πρόκειται για ένα μοντέλο που προβάλει ως υποκατάστατο των Rolls-Royce, δεδομένου ότι ο νυν αρχισχεδιαστής της Hongqi (θυγατρική του κινεζικού γίγαντα FAW), Giles Taylor, είχε “υπηρετήσει” τη βρετανική εταιρεία.

Ελληνιστί, η ονομασία Hongqi σημαίνει “Κόκκινη Σημαία”, μιας και ο σκοπός ίδρυσης της μάρκας ήταν η κατασκευή premium μοντέλων για τα μέλη του Κομμουνιστικού Κόμματος.

Με μήκος 5,2 μέτρα, το E-HS9 διακρίνεται για τον digital χαρακτήρα τουπαρουσία τεσσάρων οθονών μόνο στο μπροστινό μέρος της καμπίνας. Ακόμα, είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις μπαταριών με χωρητικότητα 84 και 99 kWh εξασφαλίζοντας αυτονομία 395 και 465 χλμ. αντίστοιχα.

Κορυφαία έκδοση είναι αυτή των 543 ίππων που επιτρέπει στο ηλεκτρικό crossover να ολοκληρώσει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,9 δλ., με την τελική να περιορίζεται στα 200 χλμ./ώρα.

 Nio ES8 kina rossia

Τα ξίφη του με το Hongqi E-HS9 θα διασταυρώσει το επίσης ηλεκτρικό crossover, Nio ES8. Η εμφάνισή του δεν είναι εξίσου επιβλητική με αυτή του E-HS9, αλλά το μίνιμαλ design του αναμένεται να τύχει μεγάλης εκτίμησης από τη ρωσική ελίτ.

Διατίθεται σε έκδοση 544 ίππων, που για την επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις 4,9 δλ. Και η μπαταρία των 100 kWh παρέχει έως και 580 χλμ. αυτονομίας. Ρωσική αντιπροσωπεία προσφέρει το μοντέλο στην τιμή των 125.150 ευρώ.

Οι φίλοι των sedan που έχουν απογοητευτεί από το εμπάργκο των Mercedes και ΒΜW ίσως στραφούν στο Xpeng P7, ένα μοντέλο μήκους 4.888 μ., που λογίζεται ως η εναλλακτική του Tesla Model S, η παρουσία του οποίου στη Ρωσία τίθεται εν αμφιβόλω μετά το εχθρικό κάλεσμα του Elon Musk με αποδέκτη τον V. Putin (διαβάστε περισσότερα εδώ).

Xpeng P7 kina rosia

Το μοντέλο κινείται από 2 ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 430 ίππων και η αυτονομία κίνησης φτάνει τα 600 χλμ. Ακόμα, υπάρχει και μια πιο γήινη πισωκίνητη έκδοση 267 ίππων που μπορεί να διανύσει με μια φόρτιση έως και 689 χλμ. Η ισχυρότερη παραλλαγή του μοντέλου ξεκινά από τα 80.700 ευρώ.

Οι Ρώσοι, τέλος, που δεν προτίθενται να ενδώσουν ολοκληρωτικά στην ηλεκτροκίνηση μπορούν να επιλέξουν το μεγάλο crossover LI Xiang One των 80.000 ευρώ το οποίο ενσωματώνει έναν 1.200αρη 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα που λειτουργεί ως range extender για τη φόρτιση της μπαταρίας των 40 KWh. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η αυτονομία υπερβαίνει τα 1.000 χλμ. και οι 333 ιπποι είναι ικανοί για την επιτάχυνση στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 6,5 δλ.

LI Xiang One

Related posts

Πολιτικός γάμος ΝΔ-ΚΙΝΑΛ με τις… ευλογίες της Novartis

4press

Κ. Μητσοτάκης: «Θα προχωρήσει το έργο του οδικού άξονα Καρπενήσι – Αγρίνιο»

4press

Ο Γιάννης Αθανασόπουλος στο ΠΡΟΦΙΛ -Δείτε τη συνέντευξη

4press