Auto News

Οι μελλοντικές BMW δεν θα ξεπεράσουν το βάρος της i7

Τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και βαρύτερα και φθάσαμε στο σημείο να… τρίβουμε τα μάτια μας με την i7 και με την BMW Χ7.

Η μία φθάνει τα 2.640 κιλά και η άλλη τα 2.480 κιλά, αριθμοί που δεν μπορούν να αυξηθούν άλλο στο μέλλον.

Τα τελευταία 20 χρόνια διακρίνουμε μία τάση των επιβατικών αυτοκινήτων να παίρνουν βάρος. Τα περιττά κιλά είναι γνώρισμα κυρίως των μοντέλων με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης, τεχνολογικά καλούδια και συστήματα ασφαλείας. Ενδεικτικά ένα κάθισμα πριν από δύο δεκαετίες ζύγιζε μέχρι και 40 κιλά λιγότερο σε σχέση με ένα σημερινό. Όλοι θέλουν ανέσεις, gadgets και πολλά extra που προσθέτουν βάρος, ενώ οι premium μάρκες οφείλουν να ικανοποιήσουν το απαιτητικό κοινό με την αίσθηση στιβαρότητας κατά τη διάρκεια της συμβίωσης με το αυτοκίνητο.

Με τούτα και με κείνα αγγίξαμε τα 2.640 κιλά στην περίπτωση της BMW i7, που ναι μεν έχει δικαιολογία με τον ηλεκτρικό της χαρακτήρα (μεγάλη μπαταρία), ωστόσο ο αριθμός είναι υπερβολικός. Πρόσφατα ρωτήθηκε σχετικά ο project manager της BMW και παραδέχθηκε ότι δεν πάει άλλο με την αυξητική τάση των μοντέλων όσον αφορά το βάρος. «Δεν θα δούμε βαρύτερα μοντέλα στο μέλλον» τόνισε ο Christoph Fagschlunger, που πιστεύει πως θα πρέπει να προχωρήσουν οι τεχνολογίες ώστε να μην αυξηθεί επιπλέον το βάρος στις επόμενες γενιές.

H νέα «7άρα» είναι βασισμένη σε μία εξελιγμένη έκδοση της πλατφόρμας CLAR και διαθέτει μεγαλύτερες διαστάσεις, τόσο όσον αφορά το μήκος που φτάνει πλέον τα 5,391 μέτρα, το πλάτος (1,95 μέτρα), όσο και στο ύψος, το οποίο ξεπερνά οριακά τα 1,54 μέτρα. Σχεδόν ίδιο παρέμεινε το μεταξόνιο των 3,215 χιλιοστά.

Βέβαια θα πρέπει κάπου και να φρενάρουν οι απαιτήσεις σε εξοπλισμό από τους πελάτες για να γίνει αυτό, ενώ και η νέα τεχνολογία μπαταριών solid state θα μειώσει ξεκάθαρα το βάρος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ας σημειώσουμε λοιπόν την ημερομηνία και τον αριθμό 2.640 για να δούμε αν όντως οι Γερμανοί θα τηρήσουν τα λεγόμενα περί… δίαιτας τα επόμενα χρόνια.

Related posts

Subaru Impreza WRX πάει «τέρμα» στο χιόνι (vid)

4press

Ford Mustang Mach-E: Ηλεκτρική και ατίθαση

4press

Πόσο κοστίζουν οι νέες εκδόσεις της Alfa Romeo Giulia (pics)

4press