Δυτική Ελλάδα

Υπ. Υποδομών/Μεταφορών: Ποιο οδικό έργο 80 εκατ. ευρώ στη Δυτική Ελλάδα «βγαίνει από το συρτάρι»

Ένα οδικό έργο με τοπική, αλλά αυξημένη απ’ ότι φαίνεται, σημασία φαίνεται να «βγάζει από το συρτάρι» το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, επιχειρώντας να ωριμάσει τις διαδικασίες που θα οδηγήσουν σε βάθος χρόνου στη δημοπράτησή του.

Ο λόγος για το έργο της οδικής σύνδεσης της πόλης του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό και την περιφερειακή Αγρινίου, αρχικής εκτίμησης περίπου 80 εκατ. ευρώ. Μάλιστα, το υπουργείο αναζητάει και σύμβουλο που θα εκπονήσει σχετικές μελέτες (Ολοκληρωμένη Προμελέτη Οδοποιίας, Οριστική Γεωλογική Μελέτη και Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων), ένδειξη ότι προωθεί μεν διαδικασίες καθώς θεωρεί το έργο ως «Εθνικού επιπέδου, Ειδικό και Σημαντικό», το ενέταξε στον προγραμματισμό του, αλλά ακόμα υπάρχει «δρόμος» μπροστά.

Το έργο της οδικής σύνδεσης της πόλης του Αγρινίου µε την Ιόνια Οδό εκτιμάται ότι θα μειώσει δραστικά τους χρόνους μετακίνησης από/προς το Αγρίνιο και προβλέπεται µέσω του κόμβου Αγγελοκάστρου µε διέλευση νότια του υφιστάμενου στρατιωτικού αεροδρομίου, µε κατάληξη στη νέα δυτική περιφερειακή οδό της πόλης του Αγρινίου. Το μήκος του συνδετήριου αυτοκινητοδρόμου είναι 13,3 χλμ., ενώ το μήκος της δυτικής περιφερειακής οδού είναι 6,8 χλμ.

Περιλαμβάνει: α) Συνδετήριο κλειστό 3 αυτοκινητόδρομο μήκους 13,3 χλμ., κατηγορίας ΑΙΙ, µε διαχωρισμένο κατάστρωμα κυκλοφορίας µε 2 λωρίδες κυκλοφορίας πλάτους 3,5µ. εκάστη ανά κατεύθυνση, ένα (1) ανισόπεδο κόμβο, πέντε (5) κυκλικούς κόμβους, τρεις (3) άνω διαβάσεις, πέντε (5) κάτω διαβάσεις, τέσσερις (4) γέφυρες, 14 κιβωτοειδείς οχετούς, ανακατασκευή και κατασκευή νέου τοπικού οδικού δικτύου κάθετων και παράπλευρων οδών και αποκατάσταση αρδευτικού δικτύου σε μήκος 14 χλμ. και β) Νέα περιφερειακή οδό του πολεοδομικού συγκροτήματος Αγρινίου, μήκους 6,8 χλμ.. κατηγορίας ΒΙΙ (για το Νότιο τμήμα) και ΑΙΙ (για το Βόρειο τμήμα), µε διαχωρισμένο κατάστρωμα κυκλοφορίας µε 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, 4 κυκλικούς κόμβους, 2 γέφυρες, µία (1) άνω διάβαση, δύο (2) κάτω διαβάσεις, 4 κιβωτοειδείς οχετούς, ανακατασκευή και κατασκευή νέου τοπικού οδικού δικτύου κάθετων και παράπλευρων οδών και κατασκευή ποδηλατοδρόμου συνολικού μήκους 3 χλμ.

Όπως πάντως προκύπτει, η μελετητική ωρίμανση του έργου, μέχρι το στάδιο της περιβαλλοντικής αδειοδότησής του (Απόφαση έγκρισης περιβαλλοντικών όρων – ΑΕΠΟ), απαιτεί πλήθος κύριων και υποστηρικτικών μελετών, μεταξύ των οποίων είναι απαραίτητή η ολοκλήρωση της προμελέτη οδοποιίας, καθώς επίσης και η εκπόνηση οριστικής γεωλογικής μελέτη και Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.

Related posts

«Η ξύλευση από το δάσος της Στροφιλιάς»

4press

«Για δεύτερη φορά ο εισαγγελέας στέλνει στο αρχείο την υπόθεση με τα χαλίκια»

4press

Φωκίων Ζαΐμης: «H Συνεδρίαση του ΣΕΑΔΕ στον Αστακό κατέληξε σε μια παραγωγική συζήτηση  για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και την υλοποίηση έργων υποδομής»

4press