Ειδήσεις

Νέα συνεργασία ανέπτυξε ο Τουριστικός Οργανισμός Πελοποννήσου

Ο Τουριστικός Οργανισμός Πελοποννήσου με την “Αυθεντική Ελλάδα” προχωρούν σε κοινή προώθηση Ξενοδοχείων και Τοπικών Προϊόντων

Διπλή συνεργασία ανέπτυξε ο Τουριστικός Οργανισμός Πελοποννήσου (ΤΟΠ) με την εταιρία “ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ” (AUTHENTIC GREECE), γεγονός το οποίο εκτιμάται ότι θα συνεισφέρει αποφασιστικά στην προβολή της Πελοποννήσου και των επιχειρήσεών της αλλά και στην εξωστρέφεια του ίδιου του Οργανισμού.

Η “ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ” είναι μια καινοτόμος εταιρία εμπορίας Τροφίμων και Γαστροτουρισμού,  που αναπτύσσει συνεργασίες μεταξύ Παραγωγών Τοπικών Προϊόντων και Ξενοδοχείων – Εστιατορίων, επιτυγχάνοντας την από κοινού προώθηση στους καταναλωτές των Καταστημάτων Τροφίμων με τρόπο οικονομικό και αποδοτικό. Είναι ίσως η μόνη εταιρία, που εφαρμόζει πρακτικά τη σύνδεση Επώνυμων Τυποποιημένων Τοπικών Προϊόντων με τον Τουρισμό στα Σημεία Λιανικής (POS) για όλο το χρόνο και μάλιστα με ισχυρά κίνητρα για τον καταναλωτή ως δυνητικό τουρίστα.

Η εταιρία έχει αναπτύξει ένα δικό της παγκόσμια καινοτομικό concept (“ΤΕΤοΠ”), το οποίο αποτυπώθηκε σε σχετική Μελέτη που υποβλήθηκε στο INSETE (το επιστημονικό -εκπαιδευτικό σκέλος του ΣΕΤΕ) και τελεί υπό την Αιγίδα του ΤΟΠ. Συνέχεια αυτής είναι η συνεργασία με το Σήμα “We Do Local” και την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ) για ένα μεγάλο Προωθητικό Πρόγραμμα Τροφίμων και Τουρισμού σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Το ΔΣ του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου σε πρόσφατη συνεδρίασή του έθεσε υπό την Αιγίδα του τις επικοινωνιακές δράσεις της εταιρίας “ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ” που έχουν ως αντικείμενο την Πελοπόννησο και τα Ξενοδοχεία της, μέσα από  διαγωνισμούς και την έκδοση του Newsletter “Φράση της Eβδομάδας”, που απευθύνονται σε μια πολύ μεγάλη βάση αποδεκτών η οποία αυξάνεται με γρήγορους ρυθμούς.

Επίσης το ΔΣ του ΤΟΠ αποφάσισε  την δημιουργία Σήματος με το όνομα “Αυθεντική Πελοπόννησος”,  ιδιοκτησίας του ΤΟΠ, το οποίο θα απευθύνεται κατ’ αρχήν στα Ξενοδοχεία και στα Εστιατόρια της Πελοποννήσου (και όχι μόνο), και σταδιακά σε επιχειρήσεις όλων των κλάδων του τουρισμού – με προτεραιότητα τη Γαστρονομία.  Το Σήμα θα αποτελείται από επίπεδα Πιστοποίησης εύκολα στην εφαρμογή και στην «αφομοίωση» από επιχειρήσεις και κοινό. Στόχος του Έργου/Σήματος είναι να δημιουργηθεί γρήγορα μια κρίσιμη μάζα επιχειρήσεων εφαρμογής (Ξενοδοχεία και Εστιατόρια) που θα διευκολύνει κοινές δράσεις Προβολής και τελικά την μαζική επικοινωνία του γεωγραφικού χώρου «Πελοπόννησος» αλλά και των Μελών του Σήματος προς επισκέπτες από Ελλάδα και Εξωτερικό. Η απόκτηση του Σήματος θα υπόκειται σε Πιστοποίηση από σχετικό Φορέα και η εταιρία ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ έχει αναλάβει την υποχρέωση της επικοινωνιακής υποστήριξης με προνομιακούς όρους σε όσες επιχειρήσεις θελήσουν να συμμετάσχουν.

Στόχος των πρωτοβουλιών του ΤΟΠ είναι πάντα η δυνατότητα μεγαλύτερης εξωστρέφειας της Πελοποννήσου, των Μελών του, αλλά και όλων των τουριστικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε αυτήν.

Related posts

Σεισμός στην Ελασσόνα: Κατέληξε ο 83χρονος που είχαν απεγκλωβίσει από το γκρεμισμένο σπίτι του μετά τα 6,3 Ρίχτερ

4press

Σε τροχιά ανακατατάξεων τα σούπερ μάρκετ – Πώς διαμορφώνεται ο χάρτης στο λιανεμπόριο τροφίμων

4press

Tα τροχαία το Πάσχα 2020 – Από 40 με 70 νεκρούς φέτος 5

4press

Leave a Comment