Click Minds

Είστε καλοί στη δουλειά σας; 6 σημάδια για να το καταλάβετε

Ένας στους δύο εργαζόμενους θέλει να κάνει τη δουλειά του καλά και θα ήθελε απλά να ακούσει ένα «ευχαριστώ» στο τέλος της μέρας. Αυτό είναι το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξε ο Michael Doolin, δουλεύοντας για 36 χρόνια σε τμήματα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού σε μεγάλες εταιρείες όπως οι PwC, British Airways και DPD στην Ιρλανδία.

Όμως, όπως γράφει στο Business Insider, υπερβολικά πολλοί εργοδότες και προϊστάμενοι δεν έχουν καταλάβει ότι μια απλή αναγνώριση μπορεί να κρατήσει τους υπαλλήλους τους ευχαριστημένους και να τους δώσει κίνητρο να συνεχίσουν.

Το αποτέλεσμα είναι ότι πολλοί εργαζόμενοι δεν γνωρίζουν εάν είναι καλοί στη δουλειά τους ή όχι.

Σύμφωνα με τον Doolin, η αξιολόγηση των υπαλλήλων θα πρέπει να γίνεται τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο, ώστε ο κάθε εργαζόμενος να ξέρει πού ακριβώς βρίσκεται.

Για όσους, όμως, δεν λαμβάνουν feedback από τον  προϊστάμενό τους, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να αξιολογήσουν τις επιδόσεις τους, ο ειδικός εξηγεί πως υπάρχουν έξι σημάδια ότι κάποιος είναι καλός στη δουλειά του.

Δουλεύει αποτελεσματικά

Η άνεση με την οποία κάποιος κάνει τη δουλειά του, όσο δύσκολη και εάν είναι, είναι μια καλή ένδειξη των επιδόσεών του. Εάν τα emails που πρέπει να απαντηθούν και τα έγγραφα που πρέπει συμπληρωθούν συσσωρεύονται, αυτό μπορεί να είναι μια ένδειξη ότι ο εργαζόμενος υπο-αποδίδει.

Προγραμματίζεται κατάλληλα

Εάν κάποιος μπορεί να προγραμματίσει τη δουλειά του και να δώσει σωστές προτεραιότητες, τότε μάλλον κάτι κάνει καλά. Όποιος αφήνει τα πράγματα για την τελευταία στιγμή και μετά δίνει βιαστικές απαντήσεις, οφείλει να ξανασκεφτεί τον τρόπο λειτουργίας του.

Λαμβάνει θετικό feedback

Τα θετικά σχόλια από συναδέλφους και πελάτες είναι πάντα μια ένδειξη ότι ένας εργαζόμενος βρίσκεται σε σωστό δρόμο.

Ασχολείται πραγματικά

Όταν κάποιος δείχνει έντονη ενασχόληση με τη δουλειά του, τότε κάτι κάνει καλά. Πώς εκδηλώνεται αυτό; Δίνει το «παρών», προσέχει την εμφάνισή του, συνεργάζεται με συναδέλφους, ανταλλάσσει emails και επικοινωνεί και δείχνει μία φυσική περιέργεια ή διάθεση συμμετοχής στα meetings, τις συγκεντρώσεις ή τις συζητήσεις.

Φέρνει λύσεις, όχι προβλήματα

Ένας καλός υπάλληλος είναι πιθανότερο να φέρνει λύσεις παρά να δημιουργεί προβλήματα. Μπορεί να εμφανίζεται στα meetings με ιδέες. Αλλά ακόμα και εάν κάνει ένας λάθος, το αναγνωρίζει και βρίσκει μια λύση.

Περιέργεια

Εάν κάποιος κάνει ερωτήσεις και εμφανίζεται πρόθυμος να μάθει νέα πράγματα, τότε μάλλον κάνει καλή δουλειά και θέλει να δημιουργήσει αξία για την επιχείρηση.

Και μία συμβουλή

Όποιος δεν είναι ακόμα σίγουρος ότι κάνει καλή δουλειά, δεν θα πρέπει να διστάζει να ζητήσει feedback, λέει ο Doolin. Μπορεί, για παράδειγμα, να ρωτήσει τον μάνατζερ ή τον προϊστάμενό του «πώς τα πάω;» ή «τι κάνω καλά; Τι δεν κάνω καλά;».  

moneyreview.gr 

Related posts

Αυτά είναι τα καλύτερα κράτη για ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής

4press

19χρονη παντρεύτηκε άντρα 42 χρόνια μεγαλύτερό της: Η πρώτη αντίδραση των γονιών της; Να καλέσουν την αστυνομία! (φωτό)

4press

Σαμπάνια: Η γεύση της θα αλλάξει για πάντα – Απειλητική η κλιματική αλλαγή

4press