Ένα μήνα μετά την αποστολή του πορίσματος του Γερμανικού εργαστηρίου και δυόμιση χρόνια από το δυστύχημα στα Τέμπη, θα συγκληθεί η ολομέλεια της ΡΑΣ για να αποφασίσει ενέργειες για την πυρασφάλεια των τρένων.
Έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας από τότε που το Γερμανικό εργαστήριο απέστειλε το πόρισμά του για την πυρασφάλεια των καθισμάτων του Intercity 62, που ενεπλάκη στο πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη τον Φεβρουάριο του 2023, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους πενήντα επτά άνθρωποι.
Στα τέλη Αυγούστου το Γερμανικό εργαστήριο έστειλε το πόρισμα του στον Εθνικό Οργανισμό Διαχείρισης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ). Το πόρισμα εντάχθηκε στην δικογραφία στις 3 Σεπτεμβρίου, όταν είχε πια κηρυχθεί περαιωμένη.
Παρότι τα αποτελέσματα του εργαστηρίου μάλλον δεν είναι ενθαρρυντικά για την πυρασφάλεια των τρένων και παρότι είναι ένα πόρισμα σημαντικό γιατί αγγίζει και στην ασφάλεια των επιβατών στο σήμερα, η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) και ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ δεν δείχνει να έχουν καταφέρει ακόμη και συνεννοηθούν μεταξύ τους για τις ενέργειες στις οποίες θα προχωρήσουν για την ασφάλεια του επιβατικού κοινού.