Auto News

Θα μπορέσουν τα ηλεκτρικά φορτηγά να αντέξουν το φορτίο?

Με τυμπανοκρουσίες στα τέλη του 2017, η Tesla ανακοίνωσε ότι ήταν έτοιμη να ξεκινήσει την παραγωγή ενός βαρέως τύπου ηλεκτρικού φορτηγού. Για μια δεκαετία ή περισσότερο, το διεθνές ενδιαφέρον έχει αυξηθεί για το είδος του άλματος στην αρχιτεκτονική και την ισχύ των οχημάτων που θα επιτρέπει τη μεταφορά βαρέων φορτίων χωρίς μεγάλους κινητήρες ντίζελ.

Η τεχνολογία των ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων βρίσκεται περίπου στην τρίτη της φάση τώρα και μεγάλο μέρος της έρευνας που γίνεται σε αυτή περιλαμβάνει ελαφρύτερες, ισχυρότερες μπαταρίες και αυτόνομα χαρακτηριστικά. Τα φορτηγά σε ναυπηγεία (αυτά που έχουν τη δυνατότητα να έλκουν βαριά ρυμουλκούμενα μόνο με χαμηλή ταχύτητα γύρω από τα ναυπηγεία τερματικού σταθμού) είναι σε χρήση εδώ και λίγο καιρό και μπορούν να λειτουργήσουν έως και 24 ώρες με μια μόνο φόρτιση. Αυτά τα μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων θα πρέπει να ωριμάσουν τα επόμενα χρόνια και οι εταιρείες θα κατασκευασουν «την επόμενη γενιά» επιβατικών EV.

Μεγάλες μπαταρίες ή κάτι εντελώς νέο?

Το μέγεθος και το βάρος της μπαταρίας είναι τα κορυφαία μειονεκτήματα των ηλεκτρικών οχημάτων γενικά. Το πρόβλημα της μείωσης του μεγέθους και του βάρους αλλά και της ενίσχυσης της ισχύος, είναι το επίκεντρο της έρευνας σε ηλεκτρικά οχήματα περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη έρευνα. Αυτό περιλαμβάνει τα βαρέα οχήματα.

Το Tesla Semi δεν αποτελεί διαφορά. Πολλοί κάνουν εικασίες για τις ακριβείς προδιαγραφές του Semi. Τα πιο σημαντικά εν λόγω είδη φαίνεται να είναι η εμβέλεια και το βάρος φορτίου έναντι του απόβαρου. Το βάρος των τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων στο Semi και το βάρος ενός μεγάλου κινητήρα ντίζελ είναι περίπου συγκρίσιμα, σύμφωνα με δημοσιεύματα. Έτσι, το βάρος της μπαταρίας είναι πολύ σημαντικό, καθώς οποιοδήποτε βάρος οχήματος πρέπει να αφαιρεθεί από το βάρος του φορτίου.

Διαβάστε αναλυτικά στο ανανεωμένο  futuremobility.gr 

Related posts

Ανανεωμένο MINI John Cooper Works: Μετά το hatchback σειρά έχει και η έκδοση Convertible

4press

Αλλάζουν όλα με τον νέο ΚΟΚ: Κλήσεις, όρια ταχύτητας – Τέλος στην «τιμωρία» του οχήματος

4press

Τέλος αλκοόλ και οδήγηση – Άμεσα οι υποχρεωτικές συσκευές στα ΙΧ

4press