Στα πρώτα σχέδια της λιμουζίνας, η οποία έχει σχεδιαστεί και αυτή από το στούντιο Pininfarina, βλέπουμε ένα αυτοκίνητο με πολύ ισορροπημένη και σύγχρονη εμφάνιση πολλές εξελιγμένες τεχνολογίες, όπως για παράδειγμα οι κάμερες αντί για καθρέφτες. Δεν γνωρίζουμε ακόμα αν όλα αυτά θα βρίσκονται στο μοντέλο παραγωγής, πάντως τα τεχνικά του χαρακτηριστικά είναι εντυπωσιακά.
Οι Τούρκοι υποστηρίζουν ότι η τεχνολογία που χρησιμοποιούν είναι σε μεγάλο βαθμό δική τους, με εξελιγμένο ηλεκτρικό σύστημα και δύο επιλογές σε μπαταρίες που θα παρέχουν αυτονομία 300+ και 500+ χιλιομέτρων αλλά και πολύ γρήγορη φόρτιση.
Θα υπάρχει μία δικίνητη έκδοση με έναν κινητήρα στον πίσω άξονα και 203 ίππους και μία τετρακίνητη με δύο ηλεκτροκινητήρες και 404 ίππους. Στην πρώτη περίπτωση, το SUV της TOGG επιταχύνει το 0-100 χλμ/ώρα σε 7,6 δευτερόλεπτα. η ταχύτερη έκδοση ολοκληρώνει την διαδικασία σε 4,8 δευτερόλεπτα.
Το εσωτερικό θα είναι ιδιαίτερα εξελιγμένο, με μεγάλους χώρους και πολύ σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον, με οθόνη και στην πλευρά του συνοδηγού αλλά και οθόνες στις κολόνες για τις κάμερες των καθρεπτών. με οθόνη και στην πλευρά του συνοδηγού
Το σχήμα της κεντρικής κονσόλας, η οποία έχει άλλη οθόνη αφής και ένα περιστροφικό κουμπί στην κάτω περιοχή, θυμίζει πιλοτήριο αεροπλάνου. Παράλληλα θα υπάρχουν λειτουργίες επαυξημένης πραγματικότητας για το σύστημα infotainment.

Ο επικεφαλής της TOGG Gürcan Karakas δήλωσε στην Γερμανική εφημερίδα Handelsblatt, ότι η εταιρία έχει ήδη ξεκινήσει την προπαραγωγή. Στο πλαίσιο της «δοκιμής παραγωγής», η εταιρεία θέλει να τελειοποιήσει τις διαδικασίες παραγωγής της.
Μόλις η παραγωγή ξεκινήσει σε κανονικούς ρυθμούς, 4.300 εργαζόμενοι θα κατασκευάζουν 175.000 αυτοκίνητα ετησίως. Μέχρι το έτος 2030, υπολογίζεται ότι θα έχουν κατασκευαστεί πάνω από ένα εκατομμύριο TOGG.
Όλα αυτά μένει να αποδειχθούν και στην πραγματικότητα. Μέχρι τότε το μόνο που εξυπηρετούν είναι το εκλογικό άγχος του Ερντογάν και την ανάγκη του να εκλεγεί και πάλι πρωθυπουργός της Τουρκίας.
