Ο αντικαταστάτης του Mazda6 θα αλλάξει εντελώς προσανατολισμό, θα αποκτήσει πίσω κίνηση και εξακύλινδρους κινητήρες, προκειμένου να έρθει αντιμέτωπο με τον πολυτελή γερμανικό ανταγωνισμό.
Έτσι θα καταφέρει να έρθει αντιμέτωπο με αυτοκίνητα της πολυτελούς κατηγορίας, όπως είναι τα σεντάν της BMW και της Mercedes. Κατά συνέπεια, ο κατά μήκος τοποθετημένος κινητήρας θα δώσει άλλες αναλογίες στο νέο Mazda6. Το μακρύτερο καπό και το μεγαλύτερο μεταξόνιο θα το βοηθήσουν να παραπέμπει στις premium προτάσεις και να αποκτήσει μια αναβαθμισμένη εικόνα.
Σχεδιαστικά, θα βασίζεται στο Vision Coupe Concept και περιμένουμε μια κομψή αλλά δυναμική εικόνα, όπως συμβαίνει με όλα τα μοντέλα της Mazda σήμερα. Από την άλλη ο κινητήρας θα είναι «ενισχυμένος» με υβριδική τεχνολογία και θα αποδίδει πάνω από 300 ίππους, ενώ αργότερα θα διατίθεται και με έναν ντίζελ. 

